18-08-2013

Review: Action Blush.

Hey!
Altijd als ik naar de Action ga, ga ik even naar de beauty spullen, want het is zo lekker goedkoop, en soms ook nog eens verrassend goed!
Dit keer nam ik de mineral blush mee!


De verpakking ziet er goed uit! 
Ik vind persoonlijk het matzwarte karton er om heen erg mooi.
Dit is de kleur Rose, een roze kleur.


Het doosje.


Als je hem openklapt zit er dit kwastje in.
Persoonlijk vind ik heb absoluut niet fijn, hij brengt erg streperig aan.
Ook zit er een spiegel in, handig!


De kleur met flits.
Roze met een paarse ondertoon en zilveren shimmer, ziet er goed uit!


En daaaaaamn wat is de blush gepigmenteerd zeg!
Goed oppassen dat je dus niet teveel opdoet.

Ik vind het een prima blush.
Mooie kleuren, en goede pigmentatie.
Zeker een aanrader!

0.99 bij de Action.

Bedankt voor het lezen, 
xx Nadi