19-08-2013

Mini shoplog met Kruidvat, Action en Hema!

Hey!
Ik ben even de stad in geweest en heb een paar kleine dingetjes meegenomen!
Lees mee.



Als eerst ging in naar de Action, daar kocht ik een Blush, deze heb je al kunnen zien in een review, ik kocht een statief, deze kan je nog hoger zetter trouwens.
Want.... ik heb een nieuwe camera besteld! 
En ik kocht een bakje met wattenstaafjes.

Toen ging ik naar de kruidvat en daar was een actie, 2 L'oreal studio producten voor 6 euro.
Dus mijn nicht en ik kochten beide deze heatprotecting antipluis en styling spray, 3 in 1!
Ook viste ik een Catrice Kohl Kajal potloodje uit de kortingsbak voor maar 50 cent .

Als laatste ging ik naar de Hema, daar kocht ik een Hema wenkbrauwgel.
Erg fijn!

Action blush 0.99 euro
Action statief 0.89 euro
Action wattenstaafjes 0.38 euro
L'oreal haar spray normaal gesproken rond de 6 euro , nu 3 euro.
Catrice oogpotlood 0.50 euro
Hema wenkbrauwgel 3.75

Bedankt voor het lezen 
Liefs, Nadi