17-08-2013

Mijn schoolspullen!

Nee he, school komt er weer aan!
Na deze week heb ik nog maar 1 week vakantie...
Ik weet dat sommigen al zijn begonnen, sterkte haha!
Het leek mij leuk om mijn schoolspullen aan jou te laten zien.
Ik had veel nog van vorig jaar, dus ik weet niet van alles de prijzen etc.



Dit is mijn aganda, een hele simpele van de Action, de binnenkant wil ik zelf nog 'pimpen' want die is behoorlijk saai.
Hij was rond de 2 of 3 euro.




In plaats van schriften doe ik 1 map met al mijn vakken erin, dit is veel handiger dan iedere keer al mijn losse schriften opzoeken!
Hij is 9.95 van de Bruna.


Ik heb 2 etuis, een van Blond Amsterdam en een van de Action. 
Omdat niet alles in 1 etui past, in die van Blond heb ik de spullen die ik het meest gebruik, pennen, potloden, gum, puntenslijpen en geodriehoek.
En in die van de Action de rest.

Blond Amsterdam etui rond de 8 euro volgensmij.
Action etui rond de 1 euro.


De inhoud van mijn etui!


Al mijn boeken zijn in dit thema, blauw roze en bloemetjes.
Het zijn rekbare kaften en komen van de Hema.


Als schooltas gebruik ik gewoon een Eastpak, vind ik gewoon het allerfijnst, en iedereen loopt er mee rond.
Ik heb er voor gekozen om gewoon een simpele grijze te nemen, zodat het nergens bij vloekt!
Deze was rond de 50 euro op Eastpak.com


Dit zijn alle spullen die ik in mijn voor vakje heb. 
Ik zal even een lijstje maken!

- Spiegeltje
- Cleansing wipes Hema
- Nivea mascara
- Balea desinfecterende handgel
- Essence superfine eyelinerpen
- Notitieboekje voor random ideeën
- Essence me and my icecream lipbalm
- Elastiekjes voor mijn beugel
- Primark opklapbare borstel
- Nivea mini deo
- Klein flesje parfum


En dit zijn een aantal spullen die ik nog heb van vorig jaar, zodat ik die nog op voorraad heb!

Bedankt voor het lezen!
xx Nadi.