10-08-2013

Review: Essence get big lashes triple black mascara.

Ik liep door de Kruidvat, en toen zag ik bij het Essence schap opeens  een soort 'stand' met een pakketje van twee mascara's. 
Ik heb het pakketje gekozen van deze mascara + de Essence get big lashes volume boost waterproof.
Deze paarse variant is de nieuwste mascara van Essence, en deze zal ik ook voor jullie gaan reviewen!




Dit is de verpakking. Ongeveer hetzelfde als de verpakkingen van de andere 3 mascara's uit deze lijn.
Alleen deze is paars.
Ik vind de verpakking een beetje goedkoop ogen.
Maar de verpakking is wel handig en stevig!


Dit is het borsteltje.
Ik vind hem niet heel bijzonder, hij is wel erg groot, wat ik persoonlijk wel fijn vind!
Het midden is iets dunner dan de andere stukken.

Dan is het nu tijd om te testen!


Mijn oog zonder mascara.


En met mascara.

Deze mascara maakt mijn wimpers echt heel lang!
En geeft ook een volume boost.
Ik vind het er echt goed uitzien!

Ik ben erg tevreden over de nieuwe Essence mascara.
Hij is het geld zeker waard.
De mascara blijft ook goed zitten.

Pakketje van 2 mascara's 2,40 euro bij het Kruidvat.

Bedankt voor het lezen!
xx Nadi