11-08-2013

Sieraden stash.

Vandaag ga ik jullie mijn sieraden stash laten zien, door middel van foto's.
Het is een redelijk lang artikel dus bereid je voor!

Als het gewoon op mijn kamer staat is het allemaal wel wat anders georganiseerd hoor!


Dit zijn mijn ringen.
De eerste drie van links boven draag ik het meest, en anders de kleine ring met het diamanten steentje voor de vlinder.


Dit zijn mijn knopjes oorbellen.
Deze heb ik altijd in mijn tweede gaatje.
En dan voor een langere/grotere oorbel.
Ze liggen altijd in dit schattige bakje.
Dit zijn ze niet allemaal, ik heb er ook nog een aantal in mijn oren en ze liggen een beetje verspreid over het hele huis. 


De meeste komen van de Primark.
Zo'n groot pak met ongeveer 9 oorbellen en dan voor 3 euro, weet je wel?


Dan mijn kettingen, het was lastig om ze goed op de foto te krijgen, haha.
Normaal hangen ze aan een haakje op mijn kamer.
De eerste twee van boven zijn mijn lievelings kettingen, mijn chain ketting en statement ketting.
En de onderste lange kettingen vind ik ook wel leuk!

Dit zijn mijn favoriete 'langere' oorbellen.
Vooral de eerste mintgroene met gouden en de laatste goud met lichtroze en donkergroen vind ik ook mooi.


Dit zijn de armbandjes die ik het leukst vind, meestal draag ik een paar van deze armbandjes met elkaar.


En dit zijn een aantal armbandjes die ik ook nog wel leuk vind!

Dit zijn een aantal sieraden die ik bijna nooit draag, maar wel soms leuk vind voor een keer.


Deze 'zak' was lastig om op de foto te zetten door het spiegelende plastic.
Maar dit zijn de oorbellen die ik ook bijna nooit draag.

Bedankt voor het lezen!
xx Nadi.