05-07-2014

Come get fashion wishlist.

Ik zie zoveel video's de laatste tijd van Come get fashion, unboxingen en winacties vooral, en dit bracht mij op het idee om weer eens een kijkje te nemen op de site. Ik vind Come get fashion nog steeds super leuk, dus kijk mee naar mijn wishlist!

KNOT TOP nude\
                            Knot top nude    
TROPICAL KIMONO
                       Tropical kimono

DESTROYED BOYFRIEND JEANS
              Destroyed boyfriend jeans   
MIDI SKIRT grey
                              Midi skirt grey

CUT OUT DESIGNER BOOTS
                Cut out designer boots
LEO SLIPPER
                                   Leo slipper

PINK STATEMENT NECKLACE
            Pink statemen tnecklace
BOHO NECKLACE green
           Boho necklace blue


Dit zijn mijn favorieten van Comegetfashion.nl, ik hoop dat jullie het leuk vonden!