09-09-2013

Webshop Levenmetstijl.nl

Hoi allemaal!

Vandaag even een kort artikel, ik wil jullie namelijk laten kennismaken met levenmetstijl.nl.
Dit is een leuke webshop met allerlei sieraden, tassen, sjaals, maar ook dingen voor o.a je interieur.
Het is helemaal niet duur, en ze hebben echt hippe dingen!
Ik ga jullie nu mijn wishlist van levenmetstijl laten zien, en ik hoop dat jullie zo ook een idee krijgen van de weshop, en een kijkje nemen!



Bonjour

Horloge Bonjour 10 euro.

Hap Slik Weg

Leuke ketting hap slik weg 8 euro.

Prikkelbaar

Haar elastiek prikkelbaar 3 euro.

Wakkerrrrr

Wekker wakkerrrr 6 euro.

Ibiza - Sjaal

Sjaal Ibiza 6 euro.

Groentje

Tas groentje 12,50 euro.

Prrrachtig

Zonnebril prrrachtig 3,75 euro.

Natuurlijk zijn er nog veel meer leuke dingen in de webshop, maar dit zijn wel zo'n beetje mijn favorieten!
Ik weet niet of je het gezien hebt maar ze hebben ook hele leuke en originele namen.

Neem vooral een kijkje op de webshop, en bedankt voor het lezen.